söndag 20 september 2009

Jag fattar inget!





Har just vägt in. Efter en vecka med mindre fysisk aktivitet än stipulerat. En kväll med pizza och en kväll med två chorizokorvar + lite kaffebröd här och där så visar vågen på 82,9! Betänk att utgångsvärdet för Hammarlycks Höst Hälsa var 88,7! Bara 3 kg kvar till målet 79,8! Midjeomfånget ff 98. Som sagt jag fattar inget - var beredd på att skriva div bortförklaringar till varför det gått så snett denna vecka! Appropå så har jag hört undringar vems bleka bakdel som fanns på tidigare foto. Först som gissar rätt vinner en My Flipper massage delfin! Senaste foton från en fantastisk fin Söndag med besök av Sigge och Axel (med föräldrar ) som jag hann avsluta med en sväng runt Rödsjön på Mtb;n. Länge sedan jag körde på den - och nu var det kanske sista gången för säsongen. Nästa helg är det stan som gäller när Axel ska döpas i Slaka kyrka - samma kyrka som Mamma Sara döptes i advent 1981. Tiden går.......
Há en bra vecka alla som råkar titta in till Hammarlycks Höst Hälsa.

2 kommentarer:

tvåamigos sa...

Rätt svar: Urban.

Hammarlycks Höst Hälsa sa...

Stefan! Du har just vunnit en massagedelfin!