måndag 19 oktober 2009

Massor med folk....


Måndag 19;e Oktober. Hagdahlska Huset invigdes och det var proppfullt med folk. Fullt både inne och utanför när Jan-Willy Andersson skulle invigningstala. Han fick invigningstala en gång inne och en gång ute! Jag försökte räkna folket och kom upp till 130 och då missade jag säkert några! Hoppas det blir lika välfyllt även framledes. Nu är Hammarlycks Höst Hälsa slut. Utmaningen att gå ner under 80 sträcket blev för svår! De 13 veckornas fysiska aktiviteter samt den förbättrade mathållningen ledde till 83,8kg alltså klarade jag drygt halva målsättningen. Midjemåttet förbättrades från 105 till 98 cm. Jag får vara nöjd. I början funkade det mycket bra och jag var nog mera fokuserad - senaste månaden har varit trögare. Har nu som mål att hålla vikten fram till Jul och göra ett ryck under vintermånaderna Januari och Februari så att cykelvikten är så låg som möjligt när cykelsäsongen drar igång i Mars/april! Men Ni ska slippa höra alla detaljer. Kom istället in på sidan och läs lite mer om god öl, äldreomsorg och annat smått och gott under titeln
Hammarlyck Tänker & Tycker!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra jobbat tycker jag, man ska inte överdriva! puss o kram!