söndag 17 januari 2010

Vecka ett avslutad.....


Hösthälsan blev vinterhälsan och det har redan gått en vecka. Jag har faktiskt besökt Friskis & Svettis varje dag under veckan! Enligt planen har det blivit en jämn fördelning av de olika träningsmodellerna. Känns redan som att det kan vara ngt stort på g inför cykelsäsongen 2010. Kan kanske komma upp till samma nivå som för 10 år sedan när Hammarlycks andra VätterRunda genomfördes efter en vinter och vår med mycket fokuserad träning (för att vara jag alltså ) Har i varje fall bestämt att träningen är prioriterad under den här våren. När jag väger in ikväll visar vågen på 85,3 och midjemåttet är ff 97cm. Knät fungerar över förväntan trots den lite större belastningen under veckan. När men ser mitt vänstra ben så är det som min svåger Ö sa på nyåret - Faan Du ser ju ut som Zeb MacCahan när Du går! och det stämmer vänster benet är mycket påverkat av artrosen och i ordentligt varusställning ( hjulbent ) Men det känns i stort sett ok när man cyklar så det är bara och köra hårt!
Bild från Sigges tvåårskalas i Lördags. Lillebror Axel fick vara med på ett hörn.....

Inga kommentarer: